Data e postimit: 2015-05-28 19:01:32
Lexime: 4181
Realitet apo trillim?
Lloji: Ese filozofike
Tema: jeta
Autori: alesia
Shkolla: sarina
Klasa: 12a
Qyteti: tirane
E-mail: emilybree410@yahoo.com


Nje grimce pluhuri fshihet ne kornizat prej balte te nje pikture te fshehur ne dhomen e kujtimeve shumevjecare . Pikture ndoshta e bere me pasionin per te rrefyer gjithe historine e pashmangshme te jetes se saj . e trilluar por ndoshta me e vertete se realiteti ku jemi perhumbur. Te zhytyr ne monotonine e piset e vulgare te kesaj jete te rendomte qe sja dime kuptimin . E veshtire dhe me hapesira per te pasqyruar vuajtje , hidherime . E heshtur , e shemtuar , pa drite . Kjo jete po terheq pas vetes miliona njerez qe dashurohen me fasaden e saj genjeshtare . Ata jane te etur per bukurine qe i shfaqet ne sfondin e trilluar te jetes . nuk ngurojne te zhyten ne detin e zi qe duket i kalter ne siperfaqe nga rrezet verbuese te diellit te rreme . Ata zhgenjhen kur prekin thellesine e atij deti , dorezohen dhe kjo i ben ata me te dobet e me naiv . E zgjedhin vet ate qe i udheheq e ne fund ankohen per padrejtesite qe i jane kanosur te e ashtuquajtura jeta e tyre . Kjo eshte arsyeja pse njerezit humbin ne vetveten e tyre dhe deshira i mposht kundrejt arsyes .

Vepra te ngjashme
Autori: Entela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Nje grimce pluhuri fshihet ne kornizat prej balte ten je pikture te fshehur ne dhomen e kujtimeve shumvjecare.Pikture ndoshta e bere me pasionin per te rrefyer gjithe historine e pashmangshme te jetes se saj,e trilluar por ndoshta me e vertete se realitet...
Autori: Eda · Lloji: Ese filozofike · Tema: Pyetje rreth egzistences se njeriut
Ne jemi ketu ne Toke per te... Arsyeja se pse ne jemi ketu ne Toke, ndonjehere na duket e pazakonte. Kjo zakonisht ndodh kur ne jemi te lodhur nga rutina jone e perditeshme dhe duam te dalim jashte kornizave te jetes. Qe te arrish...
Autori: Era Milo · Lloji: Ese filozofike · Tema: imagjinata
Na ndodh shpesh te humbasim ne boten e kujtimeve , te sjellim ne mend kohen e femijerise . Para syve , me kalojne njerezit e mi te dashur , ata qe jane , por edhe ata qe nuk jetojne me . Copeza ngjarjesh , aventurash , lojrash...Ashtu , e perhumbur , e ...
Autori: mia · Lloji: Ese filozofike · Tema: paqja
NE KETO VARGJE PASQYROHET DESHIRA PER NJE JETE ME TE MIRE,NJE JETE NE PAQE,NJE JETE PA LUFTE E KONFLIKTE,PA LAKMI E URREJTJE.NESE JETA NA OFROHET VETEM NJE HERE,A NUK E KEMI NE NE DORE QE TA JETOJME KETE JETE NE MENYREN ME TE MIRE TE MUNDSHME?A NUK E KEMI...
Autori: Xhemis Cekani · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Ku Eshte Me Mire Ti Kalojme Pushimet?!
Dime qe secili prej nesh ka preferenca te ndryshme ne lidhje me perzgjedhjen e vendit ku do te kalojne pushimet e tyre.Per ta bere me te lehte mjafton nje krahasim midis pushimeve ne mal dhe ne plazh! Njerezit qe frekuentojne me se shumti zonat bregdet...
Autori: Francesko File · Lloji: Ese filozofike · Tema: "Te gjithe kemi aftesi te vecanta"…
"Te gjithe kemi aftesi te vecanta"… Secili prej nesh eshte unik dhe i vecante!Dikush ka aftesi te kendoj,dikush ka aftesi te pikturoje,dikush tjeter te flase shume mire ne publik etj...dhe keto aftesi na bejne me te vertete te vecante...
Autori: kristiana karaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: piktura
Mendja ime qe s'punonte per gje tjeter por vetem per hesap te imagjinates,i dhane nje detyre te re ate dite te akullt dimri.Mora cdo ngjyre, flete e penel dhe nisa te pikturoj.Ndoshta duket qesharake por ja qe fillova te pikturoj se si jeta ime do te isht...
Autori: GISELDA XHELILI · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: DETI I KUJTIMEVE
Deti I Kujteses... Si qenie njerezore qe jemi ne trurin tone te vockel 'depozitohen' kaq shume kujtime te bukura , te mrekullueshme , te paharrueshme qe qendrojne gjere e gjate ne ate hapesire te vockel por qe ndonjehere kujtimet e shumta nuk mund te fsh...
Autori: franceska · Lloji: Ese krahasuese · Tema: E verteta dhe genjeshtra
Keto dy gjera kaq te rendesishme, poe njekoesisht te kuunderta me njera-tjetren, perfaqesojne dy ane te nje medaljeje. Kemi kriterin qe i pervecon keto te dyja, por edhe nderlidhjen m e njera-tjetren. E verteta eshte dicka shume e bukur atehere kur ne ...
Autori: franceska · Lloji: Ese krahasuese · Tema: E verteta dhe genjeshtra
Keto dy gjera kaq te rendesishme, poe njekoesisht te kuunderta me njera-tjetren, perfaqesojne dy ane te nje medaljeje. Kemi kriterin qe i pervecon keto te dyja, por edhe nderlidhjen m e njera-tjetren. E verteta eshte dicka shume e bukur atehere kur ne ...
Autori: L.K · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Lufta, fataliteti i jetes njerezore
Shpeshhere jane bere luftra te pergjakshme, te cilat kane sjelle pasoja te renda:pasoja mendore dhe fizike.Njerezit gjejne pretekste per te filluar nje lufte.Disa i fillojne luftrat per interesat e tyre.P.sh vdekja e princ Ferdinantit sherbeu si pretekst ...
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Ese filozofike · Tema: ''Te rrosh a te mos rrosh kjo eshte ceshtja?!''
Te rrosh a te mos rrosh?!Valle a s'eshte me mire te reflektosh?! Te lejosh mendimet e strukura ne nje labirinthte heshtur ne erresiren e nates vetmja qe degjon eshte puhiza e lehte mbledhese e pjesezave me te vogla te asaj cfare mbeti! Dje,shume pak amb...
Autori: Sabina Kurtaj · Lloji: Te tjera · Tema: Kujtimet...
Deti I Kujteses... Si qenie njerezore qe jemi ne trurin tone te vockel 'depozitohen' kaq shume kujtime te bukura , te mrekullueshme , te paharrueshme qe qendrojne gjere e gjate ne ate hapesire te vockel por qe ndonjehere kujtimet e shumta nuk mund te fsh...
Autori: silvana patarria · Lloji: Ese pershkruese · Tema: jeta
Kush jam une? mos valle eshte nje pyetje retorike te ciles nuk mund ti kthejme pergjigje?Eshte ajo pyetje te ciles mundohem cdo dite t'i kthej pergjigjen e merituar por jo,ndodh krejt e kunderta.Cdo dite ne vijim perjetoj gjera te reja,disa te bukura e di...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com